FAQ 

Er det muligt at bestille over telefonen eller via e-mail?
Svar: Dette er desværre ikke muligt, da hele vores forretningsgang er webbaseret. Er du i tvivl om, hvordan du bestiller online, er du meget velkommen til at henvende dig til os, og vi vil på bedste vis hjælpe dig.

Jeg har lavet en ordre hos jer. Hvordan kan jeg være sikker på, at I har fået den?
Svar: Når du har afsluttet din bestilling, vil du automatisk modtage en ordrebekræftelse på den mailadresse, du har oplyst. Modtager du ikke en ordrebekræftelse straks, kan det skyldes, at ordren ikke er gennemført, eller at mailadressen ikke er korrekt.

Den vare jeg gerne vil bestille er udsolgt – kommer den på lager igen?
Svar: Som udgangspunkt er der ingen af vores varer, der kommer på lager igen. Dog er det nogle gange muligt at få varer hjem igen midt på sæsonen. Så er det en bestemt vare du er interesseret i, så send os en e-mail, og vi vil undersøge det.

Hvor lang er leveringstiden?
Svar: Ordrerne pakkes i den rækkefølge, de modtages. Vi tilstræber at afsende alle varer inden for 24 timer. Vores pakker sendes med Post Danmark. Du kan forvente at have dem inden for 1-3 hverdage.

Må jeg afhente min ordre på jeres lager?
Svar: Ja, det er du meget velkommen til, men send os en mail eller ring til os, så vi kan lave en aftale.

Hvordan finder jeg hurtigst en bestemt vare eller varegruppe på webshoppen?
Svar: Du skriver varens navn eller navnet på varetypen du søger i søgefeltet. Søgefeltet finder du øverst i højre hjørne.

Kan jeg kontakte kundeservice og få sammenlagt to ordrer:
Svar: Ja, det kan du godt, hvis din første ordre endnu ikke er sendt af sted. Kontakt os på mail om, hvilke ordrer det drejer sig om.

Kan jeg bytte varen, hvis størrelsen ikke var den rigtige?
Svar: Ønsker du en anden størrelse eller model end den, du har modtaget, skal du på ny bestille den ønskede vare i webshoppen. Denne procedure er for at sikre, at du har en korrekt faktura på de varer, du har købt. De ombyttede varer bliver krediteret, når vi har modtaget dem. Vi sender den nye størrelse fragtfrit til dig. Du skal selv afholde omkostningerne ved at sende skoen retur til os.

Kan jeg refundere varen, hvis den ikke levede op til forventningerne?
Svar: Du har 30 dages returret på alle varer fra den dag, du modtager dem. Varen skal være ubrugt og returneres i original emballage. Strømper, leggings og strømpebukser kan kun returneres i ubrudt emballage. Varerne skal returneres sammen med en udfyldt returseddel. På retursedlen skal du skrive årsag til returnering samt, hvor varen skal sendes til. Omkostninger til returnering skal du selv afholde.
De returnerede varer bliver krediteret, når vi har modtaget dem. Du kan forvente at beløbet er på din konto inden for få dage. Er der givet mængderabat eller fri fragt, som ikke længere kan oppebæres efter refundering modregnes dette i returbeløbet.

Jeg vil gerne have varerne pakket ind. Hvad koster det?
Svar: Vi tilbyder altid gratis indpakning. Skriv det I kommentarfeltet så sørger vi for at pakke det ønskede ind.

Hvilke fordele opnår jeg ved at bestille varer ved et Homeparty?
Svar: I en hektisk hverdag kan det være svært at nå ud og shoppe. Vi giver dig muligheden for at prøve sko og røre ved produkterne og opleve den gode kvalitet uden stress og jag.  Det er også muligt at få målt børnenes fødder og prøvet sko på de små poder.
Som bonus får du får et par hyggetimer med veninderne

Jeg kunne godt tænke mig at holde et Homeparty. Hvad gør jeg?
Svar: Du skal sende os en mail, hvor vi så aftaler en dato for arrangementet, hvor du inviterer veninderne. Det er også muligt at børn deltager, hvis I ønsker, at få målt børnenes fødder. Som værtinde får du 15 % i rabat på dine egne køb.

Fandt du ikke svar på dit spørgsmål, er du velkommen til at kontakte os på dewiese@dewiese.dk